Navigera dig fram här   Söndagen den 28:e juni 2026
Skoter
Racing
ATV
  Startsida  
  I tidningen  
  Nyhetsarkiv  
  Racing  
 
  »  Inbjudan
 
 
  »  Tävlingskalender
 
 
  »  Regler
 
 
  »  Arkiv Racing
 
 
  »  Tidigare nummer
 
 
  »  Resultat
 
 
  »  WSR/USA Resultat
 
  Prenumeration  
  Tidigare tester  
  Videoteket  
  Till Salu  
  Auktion  
  Privata annonser  
  Forum - Skoter  
  Årets skoter  
  Medlem  
  Skoterkortet  
   
Användarnamn

Lösenord

Logga in automatiskt

» Bli medlem
» Glömt lösenord?
» Om kakor...
 
  Medlemmar: 15322  
  Antal nyheter: 5855  
  Meddelanden: 68508  
  Sidvisningar:  
  Idag: 83061 st  
  Igår: 94226 st  
  Denna månad:
4730821 st
 
  Föreg. månad:
10528516 st
 
  Totalt: 148677386 st  
  Senaste 10 inloggade:  
  1. ABOBUS
2. sunnne
3. Perr89
4. Nmservice
5. kent
6. micke666
7. RHG
8. FrankJScott
9. TheOne
10. Swarte
 
 
Här är du: Nyhetsarkiv > PROFÖRARNA BOJKOTTAR SNO X I Ö-VIK!
 

 
 

PROFÖRARNA BOJKOTTAR SNO X I Ö-VIK!

PROFÖRARNA I 440 OCH 800 KLASSERNA KOMMER EJ ATT STARTA I Ö-VIK. MAN ANSER ATT BANAN ÄR FÖR FARLIG OCH ÅKER HELT SONIKA HEM OCH DELTAR EJ I DAGENS TÄVLINGAR.

Proförarna i 440 och 800 klassen har packat ihop sina grejer och åker hem. Givetvis är många mycket förbaskade att man inte kunnat klara av och göra en säker bana i Ö-vik,
Många förare har kört direkt från Norge för att vara med och tävla, säger skoter.se Christer Svensson på plats. Givetvis sär man inte så glada åt denna funktionärsmiss.
Att tävlingsåkare bojkottar en tävlingen är mycket sällsynt och det var också en tämlig enig förarkår som menade att banan var mycket farlig.
Nu kommer ett antal sportheat att köras i Ö-vik.



» Tillbaka till Nyhetsarkivet   » Tipsa en vän
 
 
Besöksadress: Gräddvägen 7, Umeå | Adress: Gräddvägen 7, 906 20 Umeå | E-post: info@skoter.se | Telefon: 090-149370 | Shop: shop.skoter.se